Regulamin serwisu internetowego www.e-law.pl

Szanowni Państwo,

Poniżej znajduje się regulamin Serwisu www.e-law.pl. Dokładamy starań, aby zasady świadczonych przez nas usług były przejrzyste i zrozumiałe. W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt pod adresem e-mail obsluga@e-law.pl lub drogą telefoniczną pod nr: 32 278 58 90.

Serwis dostępny pod adresem www.e-law.pl jest prowadzony przez spółkę e-LAW Sp. z o.o. z siedzibą w Zabrzu (41-800), ul. Wolności 330, zarejestrowana pod nr KRS 0000861588 przed Sąd Rejonowy w Gliwicach, nr NIP 6482800706, REGON 387113738. ‘

Regulamin znajdujący się poniżej dotyczy praw i obowiązków Klientów oraz Sprzedawcy w zakresie korzystania z aktualnie dostępnych usług Serwisu, w tym dokonywania zakupów produktów elektronicznych. W przypadku zlecenia realizacji usług niewymienionych w niniejszym Regulaminie, zawieramy umowę z Klientem. 

  1. Postanowienia ogólne.
    1. Serwis www.e-law.pl prowadzony jest przez e-LAW Sp. z o.o. z siedzibą w Zabrzu (41-800), ul. Wolności 330, adres e-mail: obsluga@e-law.pl.
    2. Regulamin sporządzony jest w języku polskim i stanowi wzorzec umowny w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny.
    3. Klient może przed złożeniem zamówienia skorzystać z prawa do negocjacji warunków umowy. W przypadku rezygnacji przez Klienta z możliwości negocjacji, niniejszy Regulamin stanowi treść zawartej pomiędzy stronami umowy.
    4. Dostęp do Regulaminu Klient może uzyskać w każdym momencie pod adresem: http://www.e-law.pl/regulamin-sprzedazy, a także poprzez zapisanie go w dowolnym formacie na wybranym przez siebie nośniku klikając w poniższy http://www.e-law.pl/Regulamin e-LAW.pdf
    5. Komunikacja ze Sprzedawcą dokonywana przez Klienta powoduje ponoszenie przez Klienta kosztów, jakie wynikają z umów zawartych przez Klienta z podmiotami trzecimi, za możliwość korzystania z określonych form komunikacji na odległość. Sprzedawca nie pobiera żadnych dodatkowych opłat ani świadczeń za możliwość komunikowania się z nim.
    6. Konsument w sytuacji sporu ze Sprzedawcą ma możliwość polubownego załatwienia sprawy poprzez:
      1. zwrócenie się do stałego polubownego sądu konsumenckiego,
      2. mediację,
      3. zwrócenie się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej,
      4. zwrócenie się do Federacji Konsumentów. 
  2. Definicje
    1. Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają odpowiednio:
      1. Sklep / Sklep Internetowy– sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę dostępny pod adresem www.e-law.pl,
      2. Sprzedawca – e-LAW.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Zabrzu,
      3. Kupujący – osoba fizyczna, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, nabywająca produkty za pośrednictwem Sklepu internetowego,
      4. Konsument – osoba fizyczna nabywająca produkty w Sklepie internetowym w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,
      5. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka nieposiadająca osobowości prawnej, nabywająca produkty w Sklepie internetowym w ramach działalności gospodarczej lub zawodowej,
      6. Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku, poza dniami ustawowo wolnymi od pracy zgodnie z ustawą z dnia 18 stycznia 1951 roku o dniach ustawowo wolnych od pracy,
      7. Regulamin – niniejszy dokument, określający prawa i obowiązki Sprzedawcy i Klienta oraz warunki składanie zamówień i dokonywania zakupów w Sklepie internetowym,
      8. Licencjodawca – podmiot posiadający prawa autorskie do przedmiotu licencji, w Serwisie Licencjodawcą jest E-LAW Sp.z o.o z siedzibą w Zabrzu. 
      9. Licencjobiorca – podmiot uprawniony do korzystania z Przedmiotu Licencji na zasadach określonych w niniejszym regulaminie. 
  3. Zamówienia
    1. Informacje o usługach prezentowane w Serwisie nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży.
    2. W przypadku zakupu produktów elektronicznych, złożenie zamówienia następuje z chwilą otrzymania potwierdzenia przez Kupującego przyjęcia zamówienia na adres e-mail podany w formularzu.
    3. Kupujący może zamówić towar poprzez: 
      1. złożenie zamówienia poprzez wypełnienie formularza i potwierdzenie złożenia zamówienia przyciskiem „kupuję i płacę”.
      2. Warunkiem złożenia zamówienia jest zapoznanie się i zaakceptowanie niniejszego Regulaminu, co Klient potwierdza przed złożeniem zamówienia poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu zamówienia.
      3. Naciśnięcie na przycisk „Kupuję i płacę” oznacza złożenie przez Kupującego zamówienia z obowiązkiem zapłaty.
    4. Cena widniejąca obok produktu elektronicznego stanowi całkowity koszt jego nabycia, wraz z należnymi podatkami. W przypadku produktów elektronicznych nie występują koszty dostarczenia towaru.
    5. Po złożeniu zamówienia, Sprzedawca przesyła niezwłocznie Klientowi informację o przyjęciu zamówienia na adres poczty elektronicznej (e-mail) podany przy składaniu zamówienia. Umowa zostaje zawarta z chwilą przesłania Klientowi przez Sprzedawcę informacji o przyjęciu zamówienia. Z zastrzeżeniem pkt. 6 brak przesłania informacji o przyjęciu zamówienia w ciągu 48 godzin od chwili złożenia zamówienia oznacza, że zamówienie nie zostało przyjęte.
    6. Klient może składać zamówienia w Sklepie internetowym o każdej porze, przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. W przypadku złożenia zamówienia w dni niestanowiące dni roboczych, albo też dni ustawowo wolne od pracy zgodnie z ustawą z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach ustawowo wolnych od pracy termin na potwierdzenie przyjęcia zamówienia dla Sprzedawcy rozpoczyna bieg od dnia roboczego następującego bezpośrednio po dniach, o których mowa na wstępie.
    7. Klient zobowiązuje się do podania prawdziwych danych. Klient zobowiązany jest do: 
      1. niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,  
      2. korzystania ze sklepu w sposób niezakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,  
      3. niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach sklepu niezamówionej informacji handlowej (spam),  
      4. korzystania ze sklepu w sposób nieuciążliwy dla innych Klientów oraz dla Sprzedającego,  
      5. korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach sklepu jedynie w zakresie własnego użytku osobistego, chyba że coś innego wynika z udzielonej Licencji.
  4. Płatność i cena
    1. Klient ma możliwość dokonania zapłaty za towar tytułem złożonego zamówienia w następujący sposób:
      1. przelewem albo wpłatą na rachunek bankowy Sprzedawcy – wówczas dane zamawiającego należy przesłać na adres: obsluga@e-law.pl,
      2. poprzez bramkę płatniczą – PayU. Płatności elektroniczne PayU obsługiwane są przez następującego operatora płatności: PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, przy ul. Grunwaldzkiej 186, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP 779-23-08-495, o kapitale zakładowym w wysokości 4.944.000 PLN, opłaconym w całości; krajowa instytucja płatnicza nadzorowana przez Komisję Nadzoru Finansowego, wpisana do Rejestru usług płatniczych pod numerem IP1/2012.
    2. W przypadku płatności realizowanej przelewem lub wpłatą, wpłaty dokonać należy na następujący rachunek bankowy PKO BP 76 1020 2401 0000 0202 0597 0027 w tytule przelewu lub wpłaty podając  imię i nazwisko lub firmę Klienta oraz numer zamówienia otrzymany w informacji o przyjęciu zamówienia.
    3. Klient będący Przedsiębiorcą otrzyma fakturę za zakup produktu. Faktura zostanie przesłane w ciągu 2 dni roboczych na adres e-mail wskazany przez Kupującego podczas składania zamówienia.
  5. Dostawa
    1. Sprzedawca dostarcza zamówiony produkt w terminie do 2 dni roboczych po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym. 
    2. Z chwilą dostarczenia produktu, na Kupującego przechodzą korzyści i ciężary związane z rzeczą oraz niebezpieczeństwo jej przypadkowej utraty lub uszkodzenia. 
    3. W przypadku zamówień złożonych przez Przedsiębiorcę, jeżeli Sprzedawca nie może spełnić świadczenia z tego powodu, że zamówiony produkt nie jest dostępny, Przedsiębiorca w terminie trzydziestu dni od zawarcia Umowy jest uprawniony do odstąpienia od umowy. 
    4. Sprzedawca dostarcza produkt zarówno na terytorium Polski, jak również za granicę.
    5. W przypadku zakupu niektórych produktów elektronicznych Kupującemu przysługuje możliwość konsultacji telefonicznej bądź on-line z ekspertem. Niezwłocznie po dostarczeniu produktów elektronicznych, Strony ustalą termin konsultacji on-line, która powinna nastąpić nie później niż w ciągu 7 dni roboczych od dnia dostarczenia Kupującemu produktu elektronicznego. 
  6. Odstąpienie od umowy
    1. Klient będący Konsumentem, który za pośrednictwem Sklepu internetowego zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny, z zastrzeżeniami poniższych zapisów Regulaminu. Od dnia 1 stycznia 2021 r. uprawnienie to przysługuje również Przedsiębiorcy, który nie dokonuje transakcji bezpośrednio związanej ze swoją działalnością gospodarczą. 
    2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia, w którym Klient objął produkt w posiadanie. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
    3. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Jeśli Kupujący nie wyraził zgody na powyższe, Kupujący będący Konsumentem, uprawnienie do odstąpienia od umowy sprzedaży może zrealizować poprzez wysłanie wypełnionego i podpisanego oświadczenia o odstąpieniu od umowy na adres e-mail wskazany na początku niniejszego Regulaminu.  
    4. Wykonując prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży Kupujący może skorzystać z formularza oświadczenia o odstąpieniu od umowy zamieszczonego na stronie Sklepu internetowego, jednak nie jest to obowiązkowe. 
    5. W przypadku odstąpienia od umowy, umowę uważa się za niezawartą.
    6. Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwróci Kupującemu wszystkie dokonane przez niego płatności.
    7. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący, chyba że Kupujący w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy wskazał inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
    8. Prawo do odstąpienia od umowy przez Konsumenta jest wyłączone w przypadku:
      1. świadczenia usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
      2. dostarczania treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
  7. Rękojmia za wady
    1. Wobec Kupującego Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za wady fizyczne lub prawne rzeczy sprzedanej, na zasadach określonych w art. 556 i kolejnych Kodeksu cywilnego. 
    2. Reklamacja może zostać złożona  pisemnie na adres – Zabrze (41-800), ul. Wolności 330, lub na adres e-mail obsluga@e-law.pl. 
    3. Składając reklamację Kupujący może skorzystać ze wzoru formularza reklamacji zamieszczonego na stronie Sklepu internetowego, jednak nie jest to obowiązkowe.
    4. W przypadku składania reklamacji bez wykorzystania wzoru formularza reklamacji Kupujący powinien podać w zgłoszeniu reklamacyjnym co najmniej:1) imię, nazwisko, adres do korespondencji i dane kontaktowe; 2) informacje dotyczące daty zawarcia umowy wraz z potwierdzeniem jej zawarcia; 3) informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; 4) żądanie dotyczące sposobu rozpoznania reklamacji.
    5. Kupujący posiada następujące uprawnienia w przypadku stwierdzenia wad produktu:
      1. do złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego wymieni wadliwy produkt na wolny od wad albo wadę taką usunie. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość przedmiotu z wadą pozostaje do wartości przedmiotu bez wady. Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada  jest nieistotna; 
      2. do żądania wymiany towaru na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest zobowiązany wymienić wadliwy produkt na wolny od wad albo usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego z zastrzeżeniami i na zasadach określonych we właściwych przepisach Kodeksu cywilnego. Jeżeli Klientem jest Konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany przedmiotu na wolny od wad albo zamiast wymiany żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie  do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość przedmiotu wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia.
    6. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Kupujący zostanie powiadomiony drogą mailową lub telefonicznie.
    7. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia dostarczenia rzeczy Kupującemu. 
    8. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady. Jeżeli kupującym jest Konsument, bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy. 
    9. Sprzedawca nie odpowiada za błędy wynikające z niewłaściwego, czyli sprzecznego z instrukcją korzystania z produktów. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności, jeżeli błędy oprogramowania Kupującego, nie pozwalają na korzystanie z zamówionych produktów lub usług. 
  8. Licencja. 
    1. Licencjodawca oświadcza, iż jest twórcą produktów elektronicznych i z tego tytułu przysługują mu do nich prawa autorskie wynikające z ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. Prawo autorskie i prawa pokrewne (Dz. U. 1994 Nr 24 poz. 83, z późn. zm.)
    2. Licencjodawca udziela Licencjobiorcy licencji niewyłącznej, nieograniczonej terytorialnie i niezbywalnej na korzystanie z produktów elektronicznych pod warunkiem przestrzegania przez Licencjobiorcę wszystkich postanowień Regulaminu. 
    3. Licencja jest udzielana tylko na wewnętrzny, niekomercyjny użytek. Licencjobiorca może modyfikować produkty dla własnych potrzeb. Licencjodawca nie odpowiada za nieprawidłowości powstałe na skutek niewłaściwej modyfikacji produktów.
    4. Licencjodawca nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody wynikające za wykorzystywania produktów elektronicznych. 
    5. Opłata za udzielenie niniejszej licencji została zawarta w ramach wynagrodzenia za zakup produktu.
  9. Ochrona Danych Osobowych
    1. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych Klientów określone zostały w „Polityce prywatności”, dostępnej pod adresem: www.e-law.pl/polityka-prywatnosci stanowiącej integralną część niniejszego Regulaminu.
  10. Świadczenie usług drogą elektroniczną
    1. Postanowienia rozdziału X. Regulaminu stanowią regulamin w rozumieniu art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
    2. Sprzedawca świadczy za pośrednictwem Serwisu następujące Usługi elektroniczne:
      1. umożliwienie złożenia zamówienia poprzez odpowiedni formularz,
      2. skorzystanie z formularza kontaktowego.
      3. Przeglądanie produktów,
    3. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, za pośrednictwem, którego Sprzedawca świadczy Usługi elektroniczne:
      1. dostęp do sieci Internet
      2. czynne konto poczty elektronicznej,
      3. przeglądarka internetowa: Internet Explorer w wersji 7 i wyższej, Google Chrome w wersji 4 i wyższej, Mozilla Firefox w wersji 2.0 i wyższej, Opera w wersji 10 i wyższej, Safari w wersji 4 i wyższej z zainstalowanymi aktualnymi wersjami Java i Flash,
    4. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zostaje zawarta z chwilą: złożenia zamówienia w Serwisie lub korzystania ze strony www Sklepu za pośrednictwem przeglądarki. 
    5. Umowa o świadczenie usługi elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia zamówienia poprzez odpowiedni formularz zostaje zawarta na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą realizacji zamówienia.
    6. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w świadczeniu usług lub brak możliwości dostępu do usług wynikające z:
      1. awarii lub wadliwego funkcjonowania systemów teleinformatycznych, na które nie miał wpływu;
      2. błędnego korzystania z witryny lub innych przyczyn niezależnych od Usługodawcy.
    7. Usługodawca ma prawo do zawieszenia funkcjonowania Serwisu w przypadku bieżącej obsługi i konserwacji serwisu, oprogramowania i urządzeń technicznych z nim związanych. W razie wykrycia wad lub przerw w funkcjonowaniu Sklepu internetowego Klient uprawniony jest do złożenia reklamacji w terminie 7 dni od dnia ujawnienia się wady lub przerwy.
    8. Użytkownik Serwisu może złożyć reklamację odnośnie świadczenia usług drogą elektroniczną za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: obsluga@e-law.pl.
    9. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia jej otrzymania, informując Użytkownika niezwłocznie o jej wynikach.
  11. Postanowienia końcowe
    1. Jeśli którekolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu zostanie uznane za niezgodne z prawem, nieważne lub w inny sposób niewykonalne w zakresie przewidzianym przepisami prawa, to w tym zakresie zostaje ono wyłączone. W pozostałym zakresie Regulamin pozostaje w mocy.
    2. Sprzedawca może dokonać zmiany postanowień Regulaminu po uprzednim poinformowaniu Klientów poprzez publikację jednolitego tekstu Regulaminu na  stronie Sklepu internetowego. Zmiany Regulaminu lub nowa treść Regulaminu wchodzi w życie po upływie 14 dni od daty umieszczenia nowej treści Regulaminu na stronie Sklepu Internetowego. 
    3. Zamówienia złożone w trakcie obowiązywania poprzedniej wersji Regulaminu będą realizowane zgodnie z jego postanowieniami.
    4. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest Konsumentem, rozstrzygane będą przez sąd powszechny właściwy zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania cywilnego. 
    5. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest Przedsiębiorcą rozstrzygane będą przez sąd powszechny właściwy dla siedziby Sprzedającego.
    6. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 6 października 2020 r. 
Pobierz plik Regulamin e-LAW.pdf
Formularz odstąpienia od umowy.pdf
Formularz reklamacyjny.pdf
REKOMENDACJE
Łukasz Bąk

Na dużą korzyść działa elastyczność i możliwość w pełni zdalnej współpracy, poza tym terminowość i dobry kontakt.

Marek Kolczyński

W czasie realizacji czuć było poważne i rzetelne podejście do klienta, wsłuchiwano się w realne potrzeby, służono doradztwem w zakresie poszczególnych rozwiązań – współpracę oceniam bardzo pozytywnie.

Marek Zimoch

Wysoki poziom kompetencji, liczę na długofalową współpracę.

Beata Kamińska

Rzetelne podejście, duża wiedza, a to dziś nieczęste doświadczenie we współpracy, dlatego polecam.

Patrycja Pieścińska
Dollce

Nawiązanie współpracy zaowocowało bardzo szybkim rozwojem mojego projektu. Przede wszystkim początkowo skupiono się na moim pomyślę, a następnie zaproponowano warianty rozwiązań, które dało bardzo dobry efekt. Polecam.

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

e-LAW Sp. z o.o.

ul. Wolności 330
41-800 Zabrze